Menu



May 22, 2013

MAY OUTFIT | 100% casual

DSC_0065

KEEP IT COOL

DSC_0056


PH: Cătălina Ciolan

Care e explicația faptului  că arăt ca un zombie în pozele de mai sus? M-a prins săptămâna asta cu o muuuulțime de teme & proiecte & evenimente & ieșiri și astfel am revenit la programul de 5-6 ore pe noapte, în cele mai fericite dintre situații. Dar nu mă plâng, că m-a lovit inspirația divină cred și am un meeeega-spor de lucru așa că voi profita de starea la maxim. 

Cât despre ținută - am vrut mult de tot să mai port puloverul ăsta care acționează ca un fel de pătură protectivă și dacă am văzut că-i urâtă vremea am zis că acum e momentul! Probabil o să-l port excesiv de mult până când va trebui, printre broboane de sudoare, să-l exilez 5 luni în mirificul sac din mirificul pod :)

I know, I know, I neglected the blog once more. But I can explain  (as I always do...)! I was and I still am super busy with school as exams are right around the corner and I really, really, really want to study hard & pass them all with the highest grades so I can fully enjoy my summer and keep my scolarship in the next semester. And this outfit is what I like to call "focus-on-studying" outfit as I must feel confortable while trying to fill my brain with information. Hope it works! 

DSC_0061
DSC_0047
DSC_0041

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

2 comments:

  1. Imi place look ul lejer si atitudinea la fel de relaxata!
    Pupici

    ReplyDelete
  2. Nu se poate, numa un comment pe outfitul asta :O
    E preferatul meu (pana acuma :-P )
    Ador tot ce porti, din cap pana in picioare.

    Sun un fan :) Following you for sure.
    xox

    Bisou din Canada
    ♥anamascara.blogspot.ca♥

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥