Menu



June 10, 2013

JUNE NEWS | changing the roles

249032_475153839236297_473097179_n

YOU CAN READ ALL ABOUT IT
READ ALL ABOUT IT


Am crezut că am mers la facultatea de jurnalism ca să fiu eu cea care pune întrebările și nu invers. Însă se pare că Teodora, Social Media Manager pentru Super Jeans a  considerat că un interviu cu mine ar merge bine la ei pe blog și na, am zis că ar fi o idee să schimbăm rolurile. Nu știu cât de satisfăcătoare sunt răspunsurile, dar vă dau mai jos un mic teaser și vă las să citiți articolul complet AICI.
Like&Share (glumesc,chill!) :))

Spune-mi puțin despre prima ta pereche de blugi ce-ți mai amintești? Cum era, de unde era?Sunt convinsă că nu era prima mea pereche de blugi dar e cea care îmi trezește niște amintiri foarte amuzante. Mi-au cumpărat-o ai mei din Kenvelo când aveam vreo 12 ani și mă credeam mare cântăreață în Corul Radio Cluj. Erau niște blugi roz, trapezi și destul de mulați pe coapse. Și ce m-am gândit eu? Că ar fi perfect să apar așa pe scenă la un concert IRIS unde corul a fost invitat să acompanieze niște melodii. Și cum blugii nu ar fi fost ca nuca în perete, mai aveam și părul prins în codițe și o bluză cu dungi și cu un papagal pe ea. Nu-mi amintesc să mai fi călcat prin Kenvelo după blugi de atunci…
Dacă tot subiectul zilei de azi sunt blugii, vă las cu niște fotografii care sigur o să vă inspire! xx

page4

page

2

page3

Yours truly, Julls ♥ 
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

9 comments:

  1. Ce draguta este palaria ta :X Si amuzanta intamplarea cu blugii, cred ca toti am avut o perioada Kenvelo si apoi o trezire brusca la realitate :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Păi da, dacă kenvelo era magazin de referinţă - cel puţin în Cluj :))

      Delete
  2. Foarte interesant si original interviul!

    Pupici!

    ReplyDelete
  3. Foarte tare articolul...mi-a palcut foarte mult...iar melodiile sunt superbe :D

    ReplyDelete
  4. I wouldn't done it better myself

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥