Menu



June 9, 2013

JUNE OUTFIT | let it loose

DSC_0246

LET IT LOOSE
LET IT ALL COME DOWN

DSC_0218

pH: Ciolan Cătălina 

Da, da, da, da,da - m-am tuns din nou! Era și cazul, doar ați văzut cum arătam în postările anterioare. Multă lume mi-a zis că "Vaaai, cum poți să te tunzi așa de scurt?" dar adevărul e că așa mă simt cel ma bine și confortabil. Pentru ce atâta bătaie de cap cu părul lung, cu întinsul cu placa, cu spălatul? În 7 minute sunt gata și cu uscatul și cu aranjatul părului. Cheers to that! & mulțumesc Edi  ♥


The mystery is over - I cut my hair! I can't actually believe how much I endured with my hair long, it feels so good to have it back like this. And of course, as it is already summer, I needed a color change as well. Edi, the mastermind behind Boudoir Studio did his magic again ♥

DSC_0248
cats
DSC_0258
DSC_0233
DSC_0240

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

8 comments:

  1. iti sta super cute! imi place outfitul tau

    ReplyDelete
  2. Nu stiu de ce am senzatia ca am o camasa identica, numai ca dungile sunt bleu :)) Oricum, imi place blogul tau, mai ales cum scrii, ai un stil asa foarte lejer! Asa ca si eu am descoperit un nou blog interesant datorita comentariului pe care l'ai lasat la mine pe blog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult, hope you will stick around!! :*

      Delete
  3. foarte frumoasa tinuta !!!
    te pup

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Ce outfit perfect, chic si confortabil iar parul iti sta minunat, arati foarte bine!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥